Autorka kryjaca sie za psudonimem Immaculata ujawnila w swym komntarzu do artykulu p.t. The Theology of the Body as Realized Eschatology opublikowanego w internetowej gazecie www.remnantnewspaper.com nastepujacy fakt:
“Juz w latach 1950, kiedy Wojtyla napisal swa teologiczna prace doktorska promotor tej dysertacji znany teolog francuski Ojciec Garrigou-Lagrange (prawdopodobnie najwybitniejszy teolog XX wieku napisal taka oto uwage na jego pracy: “Piszez duzo, ale nie wynika z tego zbyt wiele.”) Ojciec Garrigou, zakonczytla swoj komentarz Immaculata, rozpoznawal “smieci” kiedy je widzial.
Jeden z czytelnikow tego komenarza zapytal: “Immaculata, jakie jet zrodlo twej zmianki o tym incydncie w Angelicum? To jest zdumiewajace!” Poniwaz nie uzyskal informacji ktorej szukal w moim komentarzu do tego samego artykulu wskazalem na zasadnosc jej komentarza w dwoch cytach z oficjalnej biografii Jana Pawla II napisanej przez Johna Cornwella p.t. The Pontiff in Winter. Triumph and Conflict in the Reign of John Paul II Doubleday 2004:
“K. Wojtyla nie otrzymal tytulu doktorskiego za swa teze od Angelicum. Po powrocie do Polski przedstawil ja Wydzialowi Teologicznemu UJ, od ktorego otrzymal tytul Doktora Teologii.” (str. 30)
Drugi cytat spod piora Dr Anny Tymenieckiej, ktora w przekladzie na j. angielski skorygowala jego ksiazke p.t. Osoba i czyn zawiera ocene jego wczesniejszej pracy, ktora wbudzila rozglos juz samym faktem, ze po raz pierwszy “ksiaze Kosciola” odwazyl sie pisac o intymnych stosunkach malzenskich poslugujac sie fachowa terminologia medyczna. Poniewaz jego tzw. Teologia ciala zostala naglosniona przez kregi niekoniecznie sprzyjajace Kosciolowi pozwole sobie przypomniec owa ocene, tym cenniejsza, ze zostala napisana przez reprezentantke plci, ktora w USA ma doskonale rozeznanie w kwestiach nie tylko kobiecego orgazmu ale i kobiecej psychologii:
”Ten kto napisal te ksiazke tak jak ja napisal ma znikoma wiedze w sprawach seksu. Bylam naprawde zdumiona, kiedy czytalam Milosc i odpowiedzialnosc. Bylam przekonana, ze autor nie wiedzial o czym pisal. Jak mogl on pisac o takich sprawach? Odpowiedz jest taka, ze nie ma on tego rodzaju doswiadczenia. Ksiazka, oryginalnie opublikowana w 1960 r. sprawia wrazenie zbioru doraznych notatek na temat ludzkiego seksu sporzadzonych przez antropologa z Marsa – gmatwanina uwag z zakresu etyki, anatomii, fizjologii, wykresow plodnosci, klinicznych opisow zenskiego orgazmu i abstrakcyjnych analiz stosunkow i emocji uzyskanych podczas jego kontaktow z mlodymi ludzmi. Ksiazka ta to swego rodzaju esej o fenomenologii koloru napisany przez fizjologa, ktory widzi czarno-bialy swiat bez kolorow” (ib. str. 30)
Ja sam zmusilem si do przeczytania tylko 30 stronic tej ksiazki, ktora pozyczylem Z Biblioteki Publicznej dzielnicy Brooklyn, w Nowym Jorku. Dalej nie moglem sie zmusic. Dzis, gdy czytam uwage autora owego internetowego artykulu, ze po przeczytaniu pieciuset stron z rozwazan papieza o “Teologii ciala” nie byl on calkiem pewny znaczenia jego wyrazenia o “malzenskim znaczeniu ciala” rzopoznaje te sama rozpacz w zacytowanej uwadze Ojca Garrigou-Lagrange'a i moja wlasna bezradnosc i zniecierpliwienie po przeczytaniu 30 stronic jego ksiazki. Bylem tak wytracony z rownowagi, ze zapisalem na marginesie tej ksiazki niezbyt pochlebny komentarz, ktorego nie widze potrzeby tu przypominac.
Polski aktor Ireneusz Wykusz, ktory ogarniety entuzjazmem dla pierwszego polskiego papieza staral sie rozslawic jego imie prezentujac na scenie nowojorskiej jego dramat Przed sklepem jubilera zmarl przedwczesnie prawdopodobnie straciwszy resztki zludzen co do rangi literackiej owego dramatu, ktorego widzowie byli intelektualnie biczowani dretwymi dialogami sugerujacymi, ze malzenska obraczka jest gwarantem seksualnego orgazmu w akcie swietego seksu pokropionego swiecona woda.
Pare informacji o wspomnianej wyzej Annie Tymienieckiej. Byla studentka dobrze znanego w Polsce filozofa Romana Ingardena. Po ukonczeniu studiow na wydziale filozogicznym Sorbony uzyskala doktorat of Katolickiego Uniwersytetu we Fryburgu. Po wieloletnich pracach badawnych w znanych uczelniach amerykanskich (Yale, Penn State, Bryn Mawr, Berkeley, Oregon) osiadla na stale w Harwardzie. Jako przewodniczaca Swiatowego Instytutu Zaawansowanych Badan Fenomenologicznych i redaktorka Acta Husserliana poznala Kard. Wojtyle na konferencji w Neapolu i wkrotce w nieodlacznym towarzystwie ks. Dziwisza rozpoczela prace nad przekladem ksiazki Osoba i czyn, ktora spotkala sie z miazdzaca krytyka polskich kregow filozoficznych. Egzemplarz amerykanskiego wydania tej ksiazki dostepny w Wiedner Library Uniwersytetu Harwardzkiego skatalogowany jest jako wspolna praca Kard. K. Wojtyly i Anny Tymienieckiej, co znaczy, ze ksiazka domagala sie powaznych korekt przed udostepnieniem jej kregom amerykanskich specjalistow. Entuzjasta amerykanskiej Rewolucjii Seksu i Narkotykow mlodzenczy Ch. West, ktory propaguje Teologie Ciala Jana Pawla II jako dzielo polskiego Hugha Hefnera oddaje niedzwiedzia przysluge randze naukowej polskiego papieza. W gruncie rzeczy to ideowe pokrewienstwo zakorzenione jest w fallicznej astrologii M. Kopernika. Wszak i sam Kopernik tlumaczyl przed napisaniem De revolutionibus pornograficzne wierszydla niejakiegoTteofilakta Symokatty, zas jego brat, jak przystalo na wyznawce Renesansowej Rewolucji Seksu, zmarl na syfilis. Droga ktora prowadzi teraz Polakow Kapucyn Knotz wiedzie na rozlegle cmentarzysko. Jego wyklady na temat seksu zdradzaja podobna ingorancje jak ksiazka Milosc i odpowiedzialnosc.
“Mohamed zmyslil rozkosze pol niebianskich dla przywabienia ludzi miazszego umyslu”
(Staropolski kaznodzieja)
The head of an Indonesian cult was arrested for proclaiming himself as God and leading his followers into wild sex orgies and giving sermons in his underpants, police said on Sunday, adding he faces charges of “lewd acts” and insulting religion.
Agus Noro, who is called Agus Imam Solihin or “leader of the faithful” by his followers, was exposed by a female member of the cult and finally turned himself after a three-day hunt, Jakarta police spokesman Zulkarnain Adinegara said
Noro has about 40 followers, all adults. At the beginning, Noro told them to pray and carry out religious recitations," Adinegara said and a former follower Eko claimed Noro told them to learn “Kamasutra”* sex techniques to use in the afterlife.
Zagraniczna prasa: Zapomnijcie o Kamasutrze, polski ksiądz pisze o seksie
(14-05-09, 16:55)
We’re investigating him based on a report made by a female follower named Kartiningsih on Jan. 26. She complained that Noro had asked her to massage him and touch his genitals.”
Christopher West in his now famous interview for ABC suggested that a man and woman bless their genitals before making love.
"She was also made to have sex with him, while her husband and followers watched,” Adinegara added. (Al Arabiya 7-29-09)
Teologia ciala Jana Pawla II miesci sie w materialistycznej filozofii buddyzmu w takiej samej mierze jak utozsamial sie z nia sowiecki materializm dialektyczny, czy amerykanski behawioryzm. W poemacie Material Kard. Wojtyla pisal, ze mysl kierujaca praca robotnika w kamieniolomie zagmatwana jest w zmarszczkach jego brwi (tak jak mysli w kreconych wlosach murzynow?) Francuscy materialisci wywodzili,ze mozg wydziela mysli tak samo jak watroba wydziela zolc. Znany amerykanski behawioysta Skinner w jego utopii Walden Two (Macmillan, 1948) astr. 104 pisze, ze “myslimy takze naszymi cialami”, czyli erekcja penisa jest rowniez procesem myslowym. Mysl robotnika z wspomnianego poematu Material tworzy luk aureoli nad jego glowa i zapewne to samo przekonanie kryje sie za postulatem wzajemnego blogoslawienia genitaliow z Teologii ciala. Mozna domniemywac, ze sw. Tomasz z Akwinu postulujacy burdel w kazdym miescie jest rowniez odpowiedzialny za natchnienie dla Teologii ciala. Tak czy owak spotkanie Jana Pawla II z francuskimi prostytutkami bylo aktem religijnego kultu mieszczacym sie w poganskim kulcie sakralnej prostytucji. Historycznie rzecz ujmujac Jana Pawla II Teologia ciala wywodzi sie z teologii niejakiego Justyna usmierconego za jego heretyckie poglady, zgodnie z ktorymi Jezus to Rozum (logos) roziewajacy nasienie, zasBog to fallus w stanie erekcji jak aryjski bog Sziwa ((Hippolytus, Refutation 5.7.21-22), ktorego jednym z pomnikow jest meczet Al Aqsa w Jerozolimie. Niektorzy teologowie katoliccy nadal wola nazywac Justyna Meczennikiem i do nich jak mozna domniemywac zaliczal sie Jan Pawel II i jego dyrektor obserwatorium asytonomicznego jezuita Coyne, ktory traktowal gwiazdy jako sperme Boga, za przykladem Kopernika.
Do tej pory pozostaje niewyjasniona etymologia hebrajskiego terminu okreslajacego wczesnych chrzescijan, ktory brzmi minim. Znany religioznawca M. Eliade wyjasnia pochodzenie wyrazenia Logos spermatikos wskazujac na egipskiego bozka Atuma, ktory tworzy swiat poprzez akt masturbacji. Egipskie teksty opisuja, ze bozek wtrysnal swe nasienie do ust, a nastepnie splunal tworczo unasienjacym slowem (logos spermatikos). I wlasnie ten egipski “kreacjonizm” zainspirowal teologie Stoikow i Justyna “Meczennika”. Ten egipski kreacjonizm jest symbolizowany przez statuy egipskich bogow z fallusami w stanie erkcji. Jeden z tych bogow nazywany byl Min, ktore to imie zqainspirowalo hebrajskie nazwanie minim.Nigdy nie odwazylbym sie napisac tego co napisalem bez mozliwosci odniesienia moich slow jako komentarza do Teologii Ciala.Aryjskie bostwa w odroznieniu od Boga Biblii sa materialne i w kontekscie tej “teologii” znajdujemy rozwazania takze katolickich teologow o mozliwosci orgazmu Boga. Big Bang w ich ujeciu to wlasnie pierwszy wytrysk nasienia aryjskiego boga. Ktory nazywany jest puru, czyli punktem. W filozofii Teilharda de Chardine'a swiat ewoluuje poprzez kompleksyfikacje czyli ekspansje tego punktu do Punktu Omega, czyli do nirwany skad ponowny proces skurczu (Big Crunch) zawraca swiat do jednosci (singularity) Big Bangu. I tak to w kolo Macieju.
Thursday, April 8, 2010
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment