Zasadnicze credo renesansowego humanizmu wyrazalo sie w pogladzie, ze swiat klasyczny, czyli swiat starozytnej Grecji i Rzymu obejmujacy basen Morza Srodziemnego znamionowal szczyt ludzkiej kultury i dlatego winien byc zaaprobowany przez wszystkich Europejczykow jako model do nasladowania. Juz w XIII w. obserwujemy odrodzenie sie klasycznej kultury, a zwlaszcza teologicznych spekulacji Platona i Arystotelesa. Zainspirowani ideami greckiej filozofii natury, wloscy renesansowi humanisci podjeli dzielo re-ewaluacji potrzeb czlowieka i stosunkow laczacych go z natura i z takiej pozycji starali sie radykalnie zmodyfikowac skale moralnych wartosci.
Haslo ktore okreslilo intelektualny kierunek Renesansu zostalo zgloszone przez Dantego w jego Convivio (IV,12); nawolywalo ono do “powrotu do poczatku.” Ale ten powrot nie byl tozsamy z powrotem do Boga wyrazajacym sie we wczesniejszym mistycznym zespoleniu duszy z Bogiem, bowiem glosil on idee “powrotu do natury” W przeciwienstwie do owej zasadniczej tentencji wloskiego renesansu protestancka Reformaccja glosila koniecznosc zawrocenia chrzescijanstwa do jego biblijnych korzeni, odrzucajac koscielna tradycje lezaca u podstaw sredniowiecznej religii scholastycznej filozofii i jej renesansowej rewizji.
Owo renesansowe haslo powrotu do natury mialo na celu calkowite zepolenie zycia czlowieka z zyciem zwierzat, bo tylko w ten sposob czlowiek mogl sie uwolnic od “ograniczen” jakie niosla z soba cywilizacja. Zgodnie z takim swiatpogladem znany filozof Diogenes dajac przyklad swym wyznawcom zamieszkal w beczce, i jadal surowe mieso, bowiem uznal gotowanie za nienaturalne. Glosil,ze Prometeusz zasluzyl na ukrzyzowanie za objawienie ludziom daru ognia, ktory umozliwil pozniejsza cywilizacje. Inni cynicy, w ramach tego samego hasla powrotu do natury gloryfikowali samobojstwo, poniewaz takze w smierci czlowiek winien demostrowac swa wolnosc wyboru.
Uznawszy seksualne pozadanie za normalne i naturalne, cynicy nie mogli zrozumiec, dlaczego ludzie mieliby sie wstydzic zaspakajac je publicznie jak inne apetyty. W tym swiecie gardzacym wszelkiumi normami obyczajowymi i moralnymi pederastia i inne zboczenia byly aprobowane na rowni z normalnymi przejawami. Kiedy Plato w swym Fajdrosie pisze o ludzkiej milosci rozumie przez nia milosc homoseksualna, i uczestnicy jego Sympozjum zgodni sa co do jednego, ze milosc miedzy mezczyzna i mezczyzna jest bardziej duchowa (duchowny!) niz milosc miedzy mezczyzna i kobieta.
Dla “Darwina” ery Renesansu, czyli jezuity Juana de Mariana (ur. 1536) powrot do natury byl rownoznaczny z opowrotem do poczatku, kiedy czlowiek w stanie natury byl czlowiekiem wyzwolonym z wszelkich szat w jakie ubral go czas, pozbawionym wszelkich konkretnych nawykow i pojec nalezacych do okreslonych epok, tego wszystkiego co nie jest stale. U takiego czlowieka nie pozostaloby nic czego nie posiadalby on zawsze i wszedzie. Byl czas, pisze ow jezuita, ze ludzie zyli jak zwierzeta, zyli bez prawa i rzadu, a wiec bez wszelkich uprawnien czy wlasnosci tak jak zyja zwierzeta (prawo kanoniczne nie uznaje wlasnosci prywatnej). W rzeczy samej byli oni zwierzetami i sugeruje on, ze nie byli oni jeszcze w pelni ludzmi, jako malpo-ludy. W czesci tej ksiazki, ktora mozna uznac za najoryginalniejsza znajdujemy niejasna jeszcze wizje czlowieka wylanijacego sie z nawpol zwierzecego stanu natury i przemieszczajacego sie do stanu, w ktorym posiada on juz swiadomosc samego siebie, czyli do stanu pelengo czlowieczenstwa. Zasluguje jednak na uwage fakt, ze wewnetrznym swiatlem, dzieki ktoremu rozroznial on to co szluszne od tego co niesluszne byl dla niego raczej glos natury (vox naturae; por. Zew krwi Jacka Londona) niz glos Boga (vox Dei).
Zacytuje ustep z Ksiecia Machiavelliego zainspirowany tym samym renesansowym 'darwinizmem:' “Achilles i wielu innych starozytnych ksiazat przekzani zostali pod opieke Chirona, centaura, by mogli byc wychowani pod jego kierunkiem. Przypowiec o tym nawpol zwierzecym i nawpol ludzkim nauczycielem ma wyrazac idee, ze ksiaze musi znac obydwie natury i ze jedna bez drugiej nie jest trwala.” Wtrace, ze do tej samej epoki nalezy rzezba wilczycy karmiacej Romulusa i Remusa. Podobnie angielskie Dialogi miedzy Kardynalem Pole i Thomasem Lupsetem napisane miedzy 1536 i 1538 wyrazaja watpliwosc co do zycia w cywilizownaym stanie. Autor wierzy, ze czlowiek nie urodzil sie do zycia w cywilizacji, ale raczej do zycia w dzikim lesie (jak Tarzan, czy satanista Nergal), gdzie nie obowiazuje przestrzeganie cnot, jak w erze zlotej. “Byl czas, Mistrzu Lupset” stwierdza Kardynal Pole, “kiedy czlowiek bez miasta, lez prawa i religii, wedrowal po dzikich polach i lasach, identycznie jak obecnie czynia to zwierzeta.” W tym stanie “trwal on przez wiele lat, az osiagnal on stopniowo pojecie pewnego ladu i cywilizacji; po dlugim czasie powoli i stopniowo rozwinal cywilizacje jaka widzimy obecnie.
Zgodnie z owym renesansowym swiatopogladem 'naukowym' prawa ogloszone w 1580 r. przez Elzbiete I dotyczace ubogich traktowaly ubogich zdolnych do pracy jako wiezniow w warsztatach zas pozostalym przyznawaly glodowe racje utrzymujace ich przy zyciu. Ksztaltujacy sie rynek pracy zastepujacy system panszczyzniany dawal feudalnemu wlascicielowi prawo do odrzucenia wszelkich kosztow i ograniczen jakie system panszczyzniany nakladal na niego. W nowym systemie rynkowym feudal mogl zatrudniac robotnikow w zamian za zaplate gotowka. Kiedy tacy pracownicy starzeli sie i tracili zdolnosc do pracy, feudal odmawial odnawiania ich kontraktow co zmuszalo tych ludzi do szukania srodkow do zycia w stanie dzikim, na drogach czy w lasach. Miasta ograniczaly imigracje. W lasach ci ktorzy nie byli zbyt zaawansowani wiekiem laczyli sie w bandy takie jak ta ktorej przewodzil Robin Hood (angielski Janosik).
(2)
W tym samym czasie za przywodce wyznawcow Machiavellego we Wloszech uznawany byl niejaki Giovanni Botero (1540-1617), autor dziela Racja Stanu. Botero byl wiodacym humanista z Piemontu, ktory wstapil do zakonu jezuitow. Poniewaz Machievelli nie byl zbyt popularny w Erurpie, zwlaszcza w kregach katolickich Botero zastosowal w swych pismach typowo jezuicki chwyt; atakowal on formalnie Machiavellego co maskowalo jedynie wlasciwa propagande mysli owego renesasnowego nazisty. Piszac, niby mimochodem. o znaczeniu przestrzegania sprawiedliwosci przez ksiecia natychmiast zaczyna usprawiedliwiac rozwage jako kluczowa cnote dla wszelkich rzadow, nastepnie definiuje istote owej rozwgi w slowach: “W decyzjach podejmowanych przez ksiazat, interesy zawsze wezma gore nad wszelkimi innymi argumentami; wzgledy takie jak przyjazn, zobowiazania traktatowe musza byc odrzucone.” Zasadnicze credo Botero jest takie, ze ksiaze musi sie kierowac przede wszystkim “racja stanu” i ze dzialania dyktowane przez nia “nie moga byc rozpatrywane w swietle zwyklego rozsadku.” Moralnosc i usprawiedliwienie dla akcji ksiecia sa diametralnie przeciwne zasadom jakimi musza sie kierowac zwykli obywatele. Dzielo Botero inspirowalo podobne dziela przez nastepnych 40 lat publikowane we Wloszech, z ktorych wszystkie nosily ten sam tytul racja stanu.
Jego dzielo laczy sie logicznie z ewolucjonizmem Juana de Marina tak jak dzielo Darwina zlaczylo sie z dzielem biskupa Malthusa p.t. Essay on Population. Botero inspirujac sie prawami poganskiego Rzymu, ktore zakazywaly malzenstw niewolnikow i posiadania przez nich dzieci w dziele p.t. O przyczynie wielkosci miast (1588) uzalal sie z powodu “zla jakie niesie z soba wzrost ludnosci.” Ta ksiazka zostala przelozona na j. angielski w 1606 r. Byla ta ksiazka wykladem tezy jaka wyrazil dwa wieki pozniej Malthus w swym eseju, czy jeszcze pozniej tzw. Raport rzymski, ktory nieustannie inspirowal dziennikarzy z okresu PRLu, co w polskiej rzeczywistosci jest rownoznaczne z zakulisowa inspiracje Kosciola.
Botero wywodzil, ze ludnosc ma tendencje do zwiekszania sie bez ograniczen, badz jednym ograniczeniem jest maksymalny stopien ludzkiej rozrodzczosci. W przeciwienstwie do tego srodkow utrzymania przybywa bardzo powoli. Dlatego wzrost ludnosci – by posluzyc sie slawnym sformulowaniem Malthusa – ma tendencje do ograniczania srodkow utzrymania, czego rezultatem jest wieczne ubostwo i glod. Wzrost ludnosci moze byc zahamowany na dwa sposoby. Jeden, to smierc wielkiej liczby ludzi w efekcie glodu, plagi czy wojen wywolanych brakiem srodkow do zycia (Malthus nazywal to “pozytywnym” czynnikiem) Drugi, to jedny element wolnej woli czy aktywnej ludzkiej reakcji dozwolony przez teorie Botero, a mianowicie, ze glod i nedza moga sklonic ludzi do powstrzymnywania sie od malzenstw i plodzenia potomstwa. (w terminologii Malthusa “zapobiegawczy” czy “negatywny” czynnik). W systemie ewolucyjnym biskupa Malthusa podobnie jak w niewolniczym systemie poganskiego Rzymu ludzie ubodzy nie maja prawda do plodzenia potomstwa.
Na poczatku 4 w. kosciol chzrzescijanski, mimo przesladowan (ostatnie za panowania Dioklecjana) byl juz mocno osadzony i stal sie najszybciej rosaca organizacja wsrod rywalizujacych kultow religijnych, ktore przenikaly na obszar imperium ze Wschodu. Nadal byl mniejszoscia na obszarze imperium, ale uchwycil znaczace przyczolki w spoleczenstwie. Jego bazy znajdowaly sie w wielu miastach imperium. Ludnosc miejska zaliczala sie do wyznawcow nowej religii ktora oferowala nie tylko duchowa pocieche w coraz bardziej niebezpiecznym zyciu tej epoki ale nadto posiadala rozlega siec dobroczynna ktora zapewniala praktyczna pomoc ubogim i potrzebujacym. Tej dobroczynnej sieci nie odwazyl sie zniszczyc nawet Julian Apostata, ktory chcial przywrocic do zycia dawna poganska religie. To byla zasadnicza roznica miedzy chrzescijanskim i poganskim swiatem.
W tym kontekscie zrozumiemy lepiej tragiczna zmiane jaka zostala przemycona do swiadomosci europejskiej w efekcie nepoganskiej rewolucji Renesansu i jej jezuickich apostolow, ktorzy schlebiali glownie dworom krolewskim i arystokratycznej kascie, na ktorej bazowala wladza monarchow. W swiadomosci milionow Polakow osadzilo sie falszywe przekonanie o wznioslosci humanistycznych idealow Renesansu, ktore zainspirowaly Kopernika do jego buntu wobec biblijnej nauki i rzekomo wyzwolily ludzkosc spod jej klamstw (atakowal Biblie identycznie jak Nergal!), ktore, jak byl przekonany, uwlaczaly ludzkiej godnosci. A przeciez rzekomo humanistyczna rewolucja Renesaznu zaowocowala degradacja czlowieka z owej wznioslej pozycji jaka w Biblii Stworca oprzeznaczyl czlowiekowi jako jedynemu stworzeniu odznaczjacemu sie zrozumieniem celow stworzenia i dlatego majacemu zdolnosc do sprawowania zarzadu nad swiatem w przeciwienstwie do gatunkow zwierzecych. Tylko degradacja czlowieka do pozycji jednego z gatunkow zwierzecych jaka przeznaczyla dla niego filozofia uznajaca niewolnictwo tlumaczy ludobojczy program jaki po konsekwentnej propagandzie renesansowego ewolucjonizmu wypracowal biskup Malthus i ktory zaprobowal K. Darwin jako jedyny sposob na zachowanie uprzywilejowanej kasty i eliminacje tych, ktorzy rzekomi nie sa zdolni do przezycia. Nazisci kodowali swoje ludobojstwo w wyrazeniu 'arystokratyczny pryncyp natury' co mialo takie samo znaczenie jak darwinowskie 'zachowanie uprzywilejowanych gatunkow'
W 16-tym wydaniu jego Eseju o Ludnosci (1862) Malthus pisal bez obawy ze jego ludobojczy propgram wzbudzi gniew i krytyke “zastepcy” Boga na ziemi sprawujacego wladze z Watykanu:
Piszac o glodzie jako pozytywnym sposobie zahamowania wzrostu ludnosci biskup Malthus pisal: “Winnismy ulatwiac, a nie przeszkadzac dzialaniom natury w wytwarzaniu owej smiertelnosci, a jesli boimy sie czestych nawrotow tej straszliwej formy glodu, winniosmy organizowac inne formy zniszczenia poprzez narzucenie ich naturze. Zamiast rekomendowac czystosc dla ubogich. winnismy zachecac do przeciwnych praktyk. W miastach winnismy budowac wezsze ulice (takie jak w Rzymie) i umieszczac wiecej ludzi w domach (czy w szkolnych klasach), a zwlaszcza zachecac do osiedlania sie na bagnistych i niezdrowych terenach. Ale przede wszystkim winnismy uniemozliwic korzystanie z lekarstw w okresach epidemii i podkopac zaufanie do takich szlachetnych, lecz pograzonych w bledzie ludzi (jak biblijny Mojzesz), ktorzy byli przekonani, ze oddaja przysluge ludzkosci snujac plany calkowitego przezwyciezenia okreslonych chorob.” To slowa pozwalaja lepiej uchwycic diaboliczny plan kryjacy sie za podkopaniem autorytetu Mojzesza przez dzielo Kopernika, ktore podwazylo takze zaufanie do jego nauk higienicznych umozliwiajac Malthusowi jego ludobojcze plany w imie “nauki”.
(3)
W ksiazce p.t. Darwin przed sadem Dr Philip Johnson napisal zgodnie z prawda historyczna: “Zdumiewa nas kiedy odkrywamy, ze w 1859 r. kiedy Darwin zglosil swa teorie, spotkala sie ona z najzawsietsza opozycja nie wsrod kleru, nie wsrod biskupow Kosciola Anglii, bo oni ja natychmiast zaaprobowali. Opozycja zostala zgloszona przez ekspertow badajacych skamieliny: “To dzielo nie wyraza tego, co mowia nam skamieliny. One ucza nas, ze kiedy nowe rzeczy pojawiaja sie w skalach w roznych epokach, pojawiaja sie one natychmiast bez wczesniejszej historii stopniowej ewolucji, i ze pozostaja one zasadniczo takie same dpoki nie zostana wyniszczone, badz przetrwaja do dnia dzisiejszego.”
Wywiad jakiego St. Wielgus udzielil Zyciu z soboty 31 lipca-niedzieli 1 sierpnia 1999r. z okazji przyznania mu sakry biskupiej przez Jana Pawla II potwierdza ze papiez realizowal te sama renesansowa polityke wyrazajaca sie w hasle odwrotu od Biblii i nawrotu do natury, czyli do filozofii. Wsrod ulubionych zajec nowy biskup wspomnial lekture filozoficznych dziel Seneki tak jakby nauka Jezusa nie miala dla niego zadnego znaczenia (Pisalem wczesniej, ze Jezuz byl kuszony przez diabla heliocentryzmem i odrzucilo go zdecydowanie). Mozna sie bylo dowiedziec z owego wywiadu, ze ulubiona lektura nowego ksiecia Kosciola sa dziela filozofa Seneki , ktory byl wychowawca pogromcow wczesnych chrzescijan, czyli cesarza Nerona! To wlasnie Seneka, jak sie sadzi, sklonil Nerona do zamordowania jego matki. Jak wszyscy filozofowie Seneka byl zwolennikiem eutanazji Swa aprobate dla owego ludobojstwa filozof ow wyrazil w nastepujacych slowach: “Czyni wielka roznice, czy czlowiek przedluza swe zycie czy smierc. Jesli cialo jest nieuzyteczne do sluzby, dlaczego by nie uwolnic walczacej duszy. Moze nalezaloby to uczynic nieco wczesniej przed wyznaczonym terminem, bo we wlasciwym terminie moze sie okazac niemozliwe wykonanie tego aktu.” Podobnie jak inni hellenistyczni filozofowie Seneka wyrugowal ze swego serca wszelkie ludzkie uczucia wspolczucia, milosci i litosci dla swych cierpiacych bliznich W dziele *De clementia (Ks. II, rozdz. 5, #4) Seneka wywodzi: “Litosc jest umyslowa choroba wywolana widokiem nedzy innych ludzi…Medrzec nie poddaje sie takiej umyslowej chorobie.” Owa nieludzka, bezlitosna filozofia lezaca u podstaw zbojeckiego systemu Darwinowskiej naturalnej selekcji okreslala ludobojcze praktyki Spartan, ktorzy po prostu mordowali dzieci, ktore urodzily sie nie majac wczesniej przyznanej im dzialki roli do uprawy. Mordowali tez oni ulomne dzieci zrzucajac je niby szczenieta, czy koty ze skaly tarpejskiej. Zawodowi i dobrze oplacani chwalcy polskiego Kosciola podkreslaja na kazdym kroku geboki humanizm swej instytucji wskazujac na konsekwentna, anty-aborcyjna polityke tego Kosciola. A przeciez te rzekomo humanistyczna polityke Kosciola nalezy rozatrywac w caloksztalcie dzialan owej instytucji, ktore przejawiaja sie rowniez w konsekwentnym eliminowaniu z budzetu panstwa nakladow na sluzbe zdrowia i szkolnictwo. Tylko naiwni nie dostrzega wzajemnego uwarunkowania anty-aborcji i konsekwentnej eliminacji sluzby zdrowia. Kazdy ksiadz wie ze w praktyce oznacza to wiecej chrztow i wiecej pogrzebow, dwoch uslug, ktore wzbogacaja od wiekow zasoby koscielnch skarbcow. Dlatego wlasnie Wlosi nazywaja Watykan “Il bottega del Papa” czyli “Sklep Papieza.” Bardzo czesto ow sklep przenienia sie w porno-shop! Wydawca magazynu “Penthouse” zauwazyl, ze Muzeum Watykanskie, to najwiekszy magazyn pornografii! Sprzedaje tez ten sklep bilety do raju z przesiadka na rakiete z rury do barszczu w Wadowicach! I znow posluze sie Seneka. Jeden z autorow staropolskich zauwazl, ze “Seneka gorliwy propagator ubostwa, zostawil w spadku szesc milionow substancji, czyli kapitalu.” Na tej samej zasadzie Kosciol cynicznie glosi, ze Res sacra miser est (ubostwo jest rzecza swieta), by wierne owieczki nie protestowaly, gdy sa bezwzglednie obierane z welny. Moga sie pocieszac, ze w stanie ubostwa beda sie czuc jak wszyscy swieci. I zaden ksiadz wychowany na lekturze pism Seneki nie uroni lzy wspolczucia nad ich nedznym losem.
Zakoncze te rozwazania uwaga, ze zwyciestwo Nergala w polskim sadzie, wbrew jego przekonaniu nie jest zwyciestwem szatana, czyli boga heliocentryzmu; to stwierdzenie ma wzmacniac prestiz Centrum Nauki Kopernik; jest to zwyciestwo owocem zakulisowych naciskow, takich samych naciskow ktore sklonily Juliusza Brauna do powierzenia mu funcji jurora celem podbudowania jego heliocentrycznego autorytetu. Dziennikarz polonijnego Kuriera Plus ujawnil, ze prezydencki minister Slawomir Nowak ucieszyl sie z sukcesow Nergala, gdyz jak powiedzial jest to “jego ziomal” Stwierdzenie takie jest typowym postawieniem wozu przed koniem. Pochlebna opinia wysokiej rangi urzednika przekonuje, ze Nergal zawdzieczal swe uniewinnienie przed sadem presji owych wysokich urzedow. Poswiece owemu problemowi moj nastepny wpis ujmujacy dzialalnosc Nergala w szerszej perspektywie politycznej. Przypomne, ze swego czasu Fidel Castro rozkazal zniszczyc 100,000 egzemplarzy Biblii. Czy spala tyle Biblii na Pl. Pilsudskeigo w Warszawie?
Wedlug informacji Wiki Slawomir Nowak, ktory wczesniej byl doradca premiera Tuska po katastrofie w Smolensku zostal mianowany na szefa sztabu wyborczego Bronislawa Komorowskiego i nastepnie zostal mianowany na stanowisko ministra w jego gabinecie. Patrzac z tej perspektywy Nergal stal sie w swych atakach na Biblie i chrzescijanskie korzenie Polski rzecznikiem pewnej tendencji w polityce panstwowej. Jego nominacja na jurora zbiegla sie w czasie z inicjatywa Palestynczkow majaca na celu uzyskanie uznania ich panstwowosci przez ONZ, co mialoby im zapewnic unikniecie uznania Izraela jako panstwa zydowskiego. Skromna opozycja trzech biskupow wobec awansu Nergala podpowiada, ze jego atak na Biblie zgodny jest nie tylko z polityka rzadu, ael takze okreslonych hierarchow Kosciola takze w Watykanie, ktory zawsze politycznie wspomagal tworzenie panstwowosci palestynskiej. Z tym wieksza uwaga godzi sie wsluchiwac w wypowiedzi papieza Benedykta XVI podcza jego nadchodzcej wizyty w Niemczech pod koniec wrzesnia.
Tragiczny koniec Andrzeja Leppera jest przestroga dla wszystkich nawiedzonych antysemitow. Jego ugrupowanie Samoobrona inspirowalo sie antysemickimi haslami przedwojennego modelu Samoobrona Narodu, ktore szerzylo mordercza antysemicka propagande: “Rodacy, jestemy mordowani przez Zydow i mimo to nadal im pomagamy. Dajemy im pieniadze, by nas mogli zwalczac. To wstyd i hanba. Obudz sie polskie sumienie. Niech niewinna krew naszych towarzyszy stanie oprzed wami, zanim popelnicie czyn wolajacy o pomste do nieba, zanim zaniesiecie wasze pieniadze do Zyda. Rodacy i wy polskie matki pamietajcie o waszym obowiazku unikania Zydow. Wspierajcie tylko swoich rodakow!.
Pewien polski nauczyciel pozostawil wspomnienie o tym jak pewnego dnia zaszedlszy do wiejskiej gospody zauwazyl miejscowych chlopow przygotowujacych sie do do polowania na Zyda. Wszyscy byli w swiatecznym nastroju, uzbrojeni w widly, kije, lopaty in siekiery. Pijac opowiadali sobie dowcipy o Zydach zanoszac sie od glosnego smiechu. Nikt nie staral sie ich zniechecic, do zamierzonego mordu. Zaszokowany tymi prztygotowaniami, nauczyciel zapytal: “Ile wam zaplaca za Zyda? Zapadlo wrogie milczenie. Wtedy powiedzialem im, ze za Chrystusa zaplacono 30 srebrnikow. Winniscie zazadac tyle samo. Nikt nie odpowiedzial. Potem rozlegly sie strzaly, znak, ze polowanie sie zaczelo...
Zarliwa katoliczka Genia Parska wspomina w rozczarowaniem: Kiedy rozmawialam o tym ze znanym ksiedzem Jezuita, powiedzial mi: Nien powinnas byla tego czynic, bylo bledem ratowac Zydow, powinnas byla pozostac neutralna. Bo pomoc byla bledem.Musial on byc antysemita.” Genia nie wiedziala, ze Zakon Jezuitow zostal zorganizowany, by zwalczac wplywy Nauki biblijnej przy pomocy poganskiej religii imperialnego Rzymu.
Jezuici dzieki po podporzadkowaniu sobie okkultystycznej i homoseksualnej III Rzeszy Hitlera
oasadzili marionetkowych dyktatorow na obszarze calej Europy. Oto ich lista:
Bawarskie Niemcy i III Rzesza – Adolf Hitler (1889-1945)
Francja, Vichy – Henri, Pghilippe Petain (1856-1951);
z jego gosciny w czasie ojny korzystal Prymas Polski Kard. Hlond.
Hiszpania – Francisco Franco
Austria – Seyss-Inquart i Kard. Innitzer
Polska (Generalna Gubernia) – Frank
Slowacja – Jezuita ks. Tiso
Chorwacja – Ante Pawelic
Belgia – Degrelle
Palestyna – Wielki Mufti Husseini
Wszyscy ci rzymscy katolicy posluszni wladzy wladza Jezuitow, i nienawidzacy Zydow dyktatorzy byli lojalni wobec najwiekszego zbrodniarza wojennego jakim byl papieski Cezar, Pius XII i jego przelozony, General Zakonu Jezuitow Wlodzimierz Ledochowski (Eric John Phelps)
Kierujac sie duchem ortodoksyjnego niegdys Towarzystwa Jezusowego, byc moze, winnismy miec inkwizycje moralnie zbankrutowanych “czarnych sutann” w obrebie Jezuitow, zwlaszcza w wyzszym szkolnictwie. Ale inkwizycja nie jest potrzebna, bo w swej pysze demaskuja sie i potepiaja sie sami swymi wlasnymi publicznie gloszonymi slowami i uczynkami. Fakt, ze czynia to ciagle od nowa i bezkarnie, ujawnia do jakiego stopnia instytucjonalny Kosciol stal sie bezsilny wspolczesnie, nie mogac zdeptac glowy tej zmiji, gdy obnaza ona swe kly spod obcasa Blogoslawionej Matki (jak np. W osobie Ryzdyka). Przypomne w tym miejscu jezuickiego spowiednika prezydenta A. Kwasniewsjkiego. Warszawa warta byla spowiedzi, tak jak warta byla mszy Francja dla krola Henryka II.
Nie, to nie Inkwizycja jest potrzebna, ale rozwiazanie tego lajdackiego Towarzystwa. Bo zbyt wielu sposrod ich czlonkow i ich instytucji demonstruje swa wole skladania w ofierze poganskiemu Molochowi dzieci poprzez swe poparcie dla oddanych sprawie aborcji kandydatow i poprzez skladanie w ofierze seksualnej czystosci ich studentow na oltarzu poganskiego bozka Sodomy. W rzeczy samej, Towarzystwo Jezusowe stalo sie Towarzystwem Judasza. Tak, to prawda, niewielka czastka prawych Jezuitiow nadal istnieje i cierpi posrod reszty, ale wydaje sie, ze zla czesc przewaza do tego stopnia, ze decyzja podjeta niegdys przez papieza Klemensa XIV wydaje sie byc bradziej uzasadniona, niz kiedykolwiek indziej w obecnym czasie i w obecnych okolicznosciach.
http://remnantnewspaper.com/Archives/2011-0831-fr-x.htm
Tuesday, September 20, 2011
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment